Home » Laisvalaikis » Linksmas tyrimas apie lietuvių apsipirkimo įpročius

Linksmas tyrimas apie lietuvių apsipirkimo įpročius

internetinė vaistinėJau seniai patvirtinta, kad mūsų apsipirkimo vietą ir laiką lemia per daugelį metų susiformavę įpročiai. Todėl mums taip sunku juos keisti ir nesvarbu ar kalbėsime apie maisto pristatymą į namus, ar apie perpus pigesnius vaistus. Geriau stumdysimės eilėse, vėliau stovėsime automobilių spūstyse nei priimsim mums neįprastą, nors kartais net naudingesnį pasiūlymą.

Eilėse stovi ne visi

Ir aš tokia pati. Geriau nuvažiuoti per pusę miesto iki vaistinės, negu paminkyti telefoną ir rasti karščiausius pasiūlymus internetu. Kodėl? Todėl, kad mano mama taip darė, seneliai taip darė, ir draugai eina tuo pačiu keliu.

Tuo tarpu internetine vaistine gali pasiūlyti perpus pigesnių žuvų taukų ar medikamentų. Mokslininkai patvirtino, kad jaunesni negu 29 metų pirkėjai keičia savo pirkimo įpročius. Jie labai taupo laiko. Todėl dažniausiai pamatę didelę eilę palieka pirkinius ir išeina iš parduotuvės. Būtent tai lemia jaunesnės kartos vis dažnesnį vaistų apsipirkimą internetu.

Moterys linkusios daugiau laiko praleisti parduotuvėje

Tyrėjai pastebi skirtumus tarp lyčių. Tarkim, moterys dažniau ir ilgiau laiko nori fiziškai praleisti parduotuvėje. Dailiosios lyties atstovėms bet kokia internetine vaistine (nepaisant to ar tai camelia vaistinė internetu, ar gintarinė vaistinė internetu) yra vieta kurioje jos gali nuodugniai pasižiūrėti prekes, paskaityti aprašytus. Manoma, kad šis rinkimo įprotis atėjo dar iš seniausių laikų, kuomet rinkimas buvo pagrindinė dienos aktyvumo dalis.

Tuo tarpu, vyrai ateina su konkrečiu tikslu ir siekia jį “sumedžioti” pigiau, greičiau ir geriau. Stipriosios lyties atstovai išsirenka vieną vaistinę iš savo favoritų, tarkim, benu vaistine, euro vaistinė, norfos vaistinė ar camelia vaistinė. Ir randa tinkamiausią sprendimą.

Skirtingas grobis

Tyrimas atskleidė, kad moterys ir vyrai gaudo akcijas. Abi lytys žvalgosi kažko panašaus į gintarinė vaistinė akcijos ar camelia vaistinė akcijos. Tačiau vyrams svarbu gauti gerą kainą to pirkinio dėl kurio paspaudė internetine vaistine arba nuėjo į tradicinę vaistinę. Tuo tarpu moterims svarbu sukaupti, t.y. nusipirkti tai kam šiuo metu taikoma akcija. Prekybininkai pastebi, kad dažniau apsipirkinėja moterys jei vyrai. Jos sudaro maždaug du trečdalius viso pirkėjų srauto.

Jaunesni gyventojai, kurie dar tik skaičiuoja trečią dešimtmetį, dažnai ieško prekių pirmiau ten kur yra internetine vaistine, tik vėliau tradicinėje. Vyresnės kartos lietuviai – atvirkščiai.

, , ,

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*
*