Buhalterijos paslaugų esmė

buhalterijos paslaugosIškart pasakysime – esmės paieškos parodo, kad veikiau tiktų kalbėti daugiskaita, nors kalbininkams sakinys „tokios yra paslaugų ESMĖS“ nelabai patiktų. Kodėl bandome eiti tokiu maištingu keliu? Ogi todėl, kad buhalterijos paslaugos kokybiškos ne dėl kokio nors vieno slapto dalyko. Esmė susideda bent iš kelių dalių – tikslumo, žvilgsnio į ateitį, įstatymų laikymosi.

Tikslumas

Matematika – tikslusis mokslas, o buhalterijos paslaugos ir matematika yra tarsi giminaičiai. Kalba sukasi ne apie eilėraščio interpretaciją ar dailę, kur karaliauja interpretacijos. Tai visa banda skaičių. Procentinė išraiška, išlaidos ir pelnas. Kad organizacija darniai funkcionuotų, tikslumas labai svarbus. Jo siekiama pasamdžius buhalterius, kurie atsidavę darbui ir prisideda prie įmonės vertės kūrimo.

Žvilgsnis į ateitį

Atsakingai tvarkoma buhalterija – tai žvilgsnis į ateitį. Galima diena iš dienos numoti ranka į pajamų ir išlaidų žurnalą, bet vieną dieną tenka skirti daugybę laiko, užsiimti galybės laukelių pildymu. O kur dar spragos, nes laikui bėgant kai kas pamirštama ir pildant reikiamus langelius tiesiog praleidžiama.

Žvilgsnis į ateitį – kruopštus mokesčių tvarkymas. Tai netgi susiję su vadinamuoju darniu vystymusi. Visiems – ir darbuotojams, ir partneriams, ir klientams – geriau, kai tiek apskaita, tiek visa kita buhalterija sulaukia deramo įmonės vadovybės dėmesio.

Įstatymų laikymasis

Buhalterijos paslaugos labai artimos teisei. Juk kiekviena sutartis reikalauja ne tik sklandžių formuluočių, bet ir teisės išmanymo. Įstatymų laikymasis – tai ir žvilgsnis į ateitį, kuris ką tik buvo aptartas.

Ne tik sutartys, bet ir apskaita – atitikimas įstatymams. Kokie mokesčiai taikomi? Kokios prievolės vieno ar kito tipo įmonei? Tokių ir panašių klausimų apstu. O juos sprendžia tie, apie kuriuos kalbame šiose eilutėse, – buhalteriai.

Buhalterijos paslaugos privalo būti tikslios. Kiekvienas šios srities darbas turi būti atliekamas laikantis įstatymų. O pačiai įmonei privalu suprasti, kad tai tęstinis procesas, lemiantis ir viso verslo sėkmę. Nors sėkmė – gana subjektyvi sąvoka, ji verslo pasaulyje matuojama pelnu. Ir ne tik pelnu – draugiškas bendradarbiavimas su partneriais, patenkinti klientai yra siekiamybė.

Related Posts

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *